Saan toisinaan blogin sähköpostiin yksittäisiä kysymyksiä liittyen mm. treenaamiseen ja ruokavaliooni, ja mielelläni näihin kysymyksiin vastailenkin. Itseasiassa niin mielelläni, että ajattelin antaa teille ihanille lukijoille mahdollisuuden kysyä oikein olan takaa kaikkea treeniin ja miksei muuhunkin elämääni liittyvää. :)
Eli kysykäähän nyt kaikkea mieltänne askarruttavaa, niin kokoan sitten kommenttiboksiin tulleista kysymyksistä kokonaisen postauksen vastauksineen! :)



